לאחר דקה של סרטון לפתע עוברת אישה עם עקבים ומתחילה לכתוב על הקרטון, לאחר שהיא שמה את הקרטון עם הכיתוב שלה, עוברי האורח לפתע שמים מטבעות רבים ואינם יכולים להתעלם מהקבצן יותר. כאשר האישה שוב חולפת עם העקבים, הקבצן מזהה אותה ושואל אותה "מה עשית לשלט שלי"? היא עונה לו "כתבתי אותו הדבר, אבל במילים שונות".
וזאת בדיוק המשמעות של לשנות את המילים בהן אנו משתמשים בשביל להצליח להניע את הלקוח שלנו לפעולה.
אז מה היא כתבה על השלט?
צפו בסרטון המצורף כדי לגלות מה היו המילים שלה – אותן מילים שמניעות לפעולה.
תוכלו גם לקרוא עוד על כוחן של מילים שמניעות לפעולה באתר הנפלא של Andrea Gardner
כוחן של מילים
חיוני להבין כיצד מילים משפיעות על רגשותיהם של אנשים ומניעות אותם לפעולה. לדוגמה, מילים המעוררות תחושות של דחיפות, מחסור או התרגשות יכולות להיות מניעים חזקים. מצד שני, מילים המעוררות פחד או שליליות יכולות להשפיע בצורה הפוכה ולהרחיק אנשים.
בעולם השיווק לעסקים, הבנת כוחם של רגשות בשפה יכולה לעזור לך ליצור מסרים יעילים המהדהדים עם הקהל שלך. על ידי בחירת המילים הנכונות הפונות לרגשותיהם של אנשים, אתה יכול לעורר אותם לנקוט בפעולה ולהשיג את המטרות שלך.
לסיכום, למילים יש כוח להניע לפעולה. אבל זה לא קשור רק למה שאתה אומר, אלא גם איך אתה אומר את זה.
על ידי בחירת מילים המעוררות רגשות חיוביים. אתה יכול ליצור מסר רב עוצמה שמהדהד עם הקהל שלך ומעורר בו השראה לפעול.