לפני כשנה הגעתי למסקנה שמקום העבודה שלי, זה שעבדתי בו 16 שנה, הכרתי אהבתי ויש אפילו שיגידו שהייתי ממש טוב בו כבר לא מתאים לי או אני לו ולכן התחלתי לחפש לי מקום חדש.
בתחילה (לאחר שעברתי יעוץ ושידרוג קו"ח באחד האתרים הנחשבים) שלחתי קו"ח ושלחתי קו"ח אך התוצאות איך נאמר, לא היו מספקות. במקרה הטוב זימנו אותי לראיון שאותו כמובן לא עברתי.
לכן הגעתי למסקנה שאני זקוק לאדם שיודע גם איך מתנהל העולם העסקי ה"רציני" ואולי חשוב מכך יודע איך להעביר את המידע הזה למי שעומד מולו. לכן פניתי לאיל (ממנו קיבלתי סיוע בעבר בנושאים אחרים) ובסיום של תהליך קצר וממוקד שכלל בחינה של היעד שלי (האם הוא בכלל מתאים, אחרי 16 שנים באותו מקום זה לא ברור בכלל …), בחינת ערכים, זיהוי הדרך הנכונה להצליח ואימון, קיבלתי מספר כלים שאיתם יצאתי לדרך .
מהר מאוד הגעתי לעוד ראיון ומבלי להתפשר מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי!
ליווי ניהולי ואסטרטגי
מנכ"לית קניון
איל היקר,
תודה רבה על הליווי המקצועי, הסבלני והקשוב.
קיבלתי כלים מקצועיים ואישיים, חידדתי כיוונים וקיבלתי ראיה רחבה יותר על האפשרויות שיש לי.
בטוחה שניפגש בהמשך בעוד צמתים מקצועיים.
ממליצה בחום.