איל היקר,
פגשתי בך כשעמדתי בצומת דרכים, והיה עליי לקבל החלטות משמעותיות ביחס להמשך דרכי המקצועית.
רציתי להודות לך מקרב לב על הייעוץ שהענקת לי באספקטים האסטרטגיים, העסקיים, הפיננסיים והניהוליים כאחד.
תודה על המקצוענות, הסבלנות, השירותיות, על העצות המועילות ועל הסדר שיצרת עבורי בעולם של לבטים וסימני שאלה.
אין לי ספק שכל יזם או בעל עסק שיסתייע בשירותיך ייצא נשכר!
ליווי ניהולי ואסטרטגי
מנכ"לית קניון
איל היקר,
תודה רבה על הליווי המקצועי, הסבלני והקשוב.
קיבלתי כלים מקצועיים ואישיים, חידדתי כיוונים וקיבלתי ראיה רחבה יותר על האפשרויות שיש לי.
בטוחה שניפגש בהמשך בעוד צמתים מקצועיים.
ממליצה בחום.