איל מלווה אותנו כבר למעלה משנתיים, בפגישות שבועיות. הפגישה השבועית ביחד עם איל, מאפשרת לנו, מנהלי העסק (ובני משפחה) להבין טוב יותר היכן עומדת החברה, להגדיר את היעדים בדרך אל המטרות, לבחון בצורה אמתית וברורה האם אנו משיגים את מטרותינו, להתמודד נכון עם המורכבות של ניהול עסק משפחתי, להתייעץ, לטעות, לשמוע הערות והארות על דרך תפקודנו במטרה לשפר ולטייב תהליכים ובעיקר לדעת שתמיד יש יועץ מקצועי, דיסקרטי ואמין שמלווה, מאמן, מכוון (ולעיתים גם נוזף…) שטובתנו וטובת חברתנו הם אלו שמנחים אותו!
ליווי ניהולי ואסטרטגי
מנכ"לית קניון
איל היקר,
תודה רבה על הליווי המקצועי, הסבלני והקשוב.
קיבלתי כלים מקצועיים ואישיים, חידדתי כיוונים וקיבלתי ראיה רחבה יותר על האפשרויות שיש לי.
בטוחה שניפגש בהמשך בעוד צמתים מקצועיים.
ממליצה בחום.