אנחנו, זוג בשנות השלושים לחיינו, תושבי השרון. שנינו אקדמאים, עובדים כל אחד במקצוע שלו כבר כמה שנים טובות, אולם מצאנו את עצמנו מתקשים לגמור את החודש…
את איל אני מכיר מס' שנים ופניתי אליו בבקשה לבניית תוכנית כלכלית, ע"מ לצאת מהלופ של מינוס, הלוואה, מינוס וחוזר חלילה. נפגשנו עם איל מספר פעמים ובעזרת מס' טכניקות, טיפים והסברים מקצועיים, בנינו תוכנית התנהלות כלכלית "תפורה למידותינו" והצלחנו לשבור את מעגל הקסמים.
בנוסף, לאחרונה עשיתי שינוי קריירה ועברתי מהמגזר הציבורי למגזר הפרטי. גם בנושא זה, מצאתי אצל איל כתובת להתייעצות, הכוונה וליווי רציני.
על כל אלו ועוד, אנו מודים לאייל וממליצים על שרותיו בלב שלם.
ליווי ניהולי ואסטרטגי
מנכ"לית קניון
איל היקר,
תודה רבה על הליווי המקצועי, הסבלני והקשוב.
קיבלתי כלים מקצועיים ואישיים, חידדתי כיוונים וקיבלתי ראיה רחבה יותר על האפשרויות שיש לי.
בטוחה שניפגש בהמשך בעוד צמתים מקצועיים.
ממליצה בחום.