האם לדעתכם העסק שלכם זקוק לייעוץ שיווקי? האם לעסק שלכם יש אסטרטגיה שיווקית? האם היא מוכיחה את עצמה? האם התעכבתם לאחרונה על החלטות הנוגעות לבניית המותג שלכם, סקר מתחרים, מיקוד ופילוח הקהל?
בעלי עסקים קטנים ובינוניים נוטים לעתים לחשוב כי מונחים אלו שייכים לעולמם של העסקים הגדולים או התאגידים, אולם המציאות מוכיחה חד משמעית כי לא כך הדבר.
מטרתו של היועץ השיווקי הנה בראש ובראשונה להביא לעסק עוד לקוחות, או בשורה התחתונה – להגדיל את הרווחיות העסקית.