אתם מרגישים כי אתם חוששים להאציל סמכויות? מרגישים שאתם עסוקים בעימותים עם הסביבה שלכם וכי אין הרמוניה ועבודת צוות של ממש בעסק?
ניהול כפיפים והתנהלות מול עמיתים בעבודה הן משימות הדורשות תקשורת בינאישית טובה. גם אם נדמה לכולנו כי אישיות היא עניין קבוע למדי, ניתן לעבוד על הכישורים הבינאישיים שלנו, בעיקר על ידי איש מקצוע אשר יוכל לשקף לכם את ההתנהלות שלכם ולשים את האצבע על נקודות שכדאי לשפר. זהו אינו טיפול פסיכולוגי או ניתוח אישיותי, אלא התבוננות במראה ניהולית, הבנת הבעיה ומציאת פתרון פשוט ואפקטיבי. עבודת צוות הנה חיונית להצלחת העסק והכישורים הבינאישיים שלכם כמנהלים יכולים להיות פעמים רבות המפתח להרמוניה בין כלל העובדים בעסק לצוות ההנהלה.