אייל הצליח לקדם משמעותית את פעילות הארגון, להטמיע חשיבה ניהולית-אסטרטגית, להוביל תהליכים לשיפור מיומנויות הניהול של הועד המנהל בכלל ושלי בפרט, ולגרום לארגון לרשום תוך תקופה קצרה יחסית הצלחות מרשימות. אייל מביא אתו חשיבה מקורית, שימוש בכלים מתקדמים, עבודה מסורה ומאומצת, תוך חניכה אישית, זמינות מרבית וייעוץ שוטף אשר משפיעים רבות על התובנות אליהם חברי הועד המנהל ואני הגענו
ליווי ניהולי ואסטרטגי
מנכ"לית קניון
איל היקר,
תודה רבה על הליווי המקצועי, הסבלני והקשוב.
קיבלתי כלים מקצועיים ואישיים, חידדתי כיוונים וקיבלתי ראיה רחבה יותר על האפשרויות שיש לי.
בטוחה שניפגש בהמשך בעוד צמתים מקצועיים.
ממליצה בחום.