איל היקר, אתה מלווה אותנו כבר יותר משנה. הדרך המדהימה שעשינו איתך ועדין עושים, היא שונה מכל יועץ אחר שליווה אותנו. הליווי שלך כל כך נכון ומותאם, בלי סיסמאות גדולות ומנופחות, בלי הבטחות שלא ניתן ליישם, אלא צעד אחר צעד, בעבודה קשה, עניינית ומקצועית.
הדרך שעשינו איתך אתגרה אותנו והובילה את העסק למקום נכון וטוב יותר.
תודה לך על הסבלנות והמקצועית.
זכינו בך.
ליווי ניהולי ואסטרטגי
מנכ"לית קניון
איל היקר,
תודה רבה על הליווי המקצועי, הסבלני והקשוב.
קיבלתי כלים מקצועיים ואישיים, חידדתי כיוונים וקיבלתי ראיה רחבה יותר על האפשרויות שיש לי.
בטוחה שניפגש בהמשך בעוד צמתים מקצועיים.
ממליצה בחום.