מאיפה מתחילים? פגשתי את אייל בתחילת דרכי , הייתי אבודה , לא מרוכזת ולא ידעתי איך לנהל את כל מה שקורה לי בראש. אייל ידע להנחות אותי לדרך בסופר מקצועיות, אכפתיות ובפחות מאוד מילים.
העסק עבר המון שינויים שהובילו למקום יותר טוב בזכות הליווי המדוייק שלו. ידע מה להגיד ואיך להגיד , עזר לי המון בביטחון העצמי העסקי , ותמך לאורך הדרך ברעיונות וידע מתי לגרום לי לעצור בלי לאבד שאיפה ורצון להצליח . אז בנימה זו , ( למרות שעוד ניפגש) , תודה . תודה רבה על הכל .
ליווי ניהולי ואסטרטגי
מנכ"לית קניון
איל היקר,
תודה רבה על הליווי המקצועי, הסבלני והקשוב.
קיבלתי כלים מקצועיים ואישיים, חידדתי כיוונים וקיבלתי ראיה רחבה יותר על האפשרויות שיש לי.
בטוחה שניפגש בהמשך בעוד צמתים מקצועיים.
ממליצה בחום.