חברת ייעוץ פיננסי

חברות הייעוץ הפיננסיות הפכו ליותר ויותר פופולאריות לשימוש בקרב בעלי חברות. הן מספקות תמיכה בקבלת ההחלטות הפיננסיות בעסק, עוזרות בהגדרת המטרות הכלכליות של העסק ובהשגתן. מה כולל הליווי והייעוץ הפיננסי וכיצד יוכל לסייע לפיתוח הכלכלי-עסקי בחברה? זאת ועוד – במאמר הבא.
חברת ייעוץ פיננסי

בישראל יש מאות אלפי עסקים קטנים ובינוניים המניעים את הכלכלה הישראלית קדימה. בעלי החברות מבינים רבות בתחום בו הם עוסקים, אך לרוב הם אינם כלכלנים וחסרי מומחיות בתחום הכלכלי והפיננסי, מה שעלול להערים קשיים בניהול העסק, התפתחותו והצלחתו. חוסר הידע יכול להתבטא בפעילות כלכלית יומיומית אך גם לגרום לבעיות בתכנון אסטרטגי לעתיד הקרוב והרחוק, מה שמוביל בסופו של דבר בירידה בהכנסות ורווחיות החברה, אי איזון כלכלי, הפסדים כספיים ועלול אף לגרום לפשיטת רגל. חברת ייעוץ פיננסי היא הפיתרון.

בעלי העסקים הקטנים והבינוניים נאלצים להתמודד עם מציאות מורכבת (וזאת מבלי להיכנס למצב הבטחוני והבריאותי), עליהם לנהל את העסק, לדאוג לשיווק, לדאוג לכוח האדם (שימור העובדים, מציאת עובדים חדשים ופיטורים). תכנון פיננסי הוא עקב אכילס של עסקים רבים מכיוון שלבעל החברה אין את הזמן או הכלים להתמודד עם כל הבדיקות הכלכליות והשינויים שיש לבצע על מנת להפוך את העסק לריווחי הרבה יותר.

מהו התהליך שמבצעות חברות ייעוץ פיננסי?

חברות ייעוץ עוסקות בהתאמת ההתנהלות הפיננסית למטרות המוגדרות של החברה וזיהוי הנקודות החלשות והכואבות ביותר, אותן ניתן פעמים רבות לפתור ע"י עזרה מקצועית.

מה כולל ייעוץ לחברות?

  • הגדרת היעדים והמטרות – להבהיר מהן המטרות המדויקות של מטרת הייעוץ. (האם המטרה הראשונית היא להציל את העסק מפני קריסה כלכלית, הרחבת העסק, צמצום עלויות ויצירת איזון כלכלי ועוד).
  • ניהול אשראי ותהליך קבלת אשראי – ניהול פיננסי נכון של האשראי הינו אחד מהכלים החשובים ביותר של כל עסק, בעזרת ניהול אשראי נכון ניתן להוזיל עלויות ולשפר תזרים מזומנים.
  • תוכנית עסקית – תוכנית עסקית מהווה למעשה תמונת מראה של החברה ונותנת מבט בצורה אובייקטיבית על המצב האמיתי של העסק. עם התוכנית אפשר להבין לעומק בין השאר, מהם מקורות ההכנסה של החברה, מהן ההוצאות של החברה, אפשר לתכנן אותן בצורה טובה יותר, לבדוק האם התמחור של המוצרים או השירותים הוא מדויק, מהי האסטרטגיה לזמן הקרוב ולעתיד הרחוק. התוכנית מציעה דרכי פעולה על מנת לייעל את כל האספקטים הדורשים שינוי וחשיבה מחדש.
  • התנהלות מול הבנק – בחינת התנהלות החברה מול הבנקים ומערך אובליגו.
  • בדיקת ההוצאות השוטפות – מהרמה הבסיסית ביותר ועד רמת הוצאות תפעוליות (חשמל, מחשוב, שכירות ועוד) – וזיהוי אלו הוצאות ניתן לצמצם ומהן הדרכים לכך.
  • ספקים – בדיקת ההתנהלות מול הספקים ואיתור אפשרויות למיקוח וצמצום ההוצאות מולם.
  • מיסים – בדיקה של תשלומי מס ובחינה האם יש אפשרויות להחזרי מס.
  • משכורות עובדים – זהו אחד הסעיפים ה'כבדים' ביותר בעסקים רבים. תכנון נכון שלו משפר עלויות, מחזק את הקשר עם העובדים ומונע "הפתעות" לא נעימות בהמשך.

ב'אלדר יועצים' יודעים לאבחן את הבעיות הניהוליות ולהתאים להן את הפתרונות הנכונים, המדויקים והמתאימים ביותר. 'אלדר יועצים' מתמחה במתן שירותי ייעוץ עסקי, אסטרטגי, ניהולי ופיננסי. אנחנו מתמחים במתן ייעוץ ארגוני ניהולי לעמותות וחברות, ולעסקים קטנים ובינוניים, כמו כן אנו מציעים שירותי ניהול קריירה, מנטורינג, ליווי עסקי, ייעוץ עסקי ופגישות הדרכה.

זקוקים לחברת ייעוץ פיננסי?

אנו מעניקים ללקוחותינו, כלים פשוטים, מדויקים ומקצועיים המתאימים בדיוק לצרכים שלהם. אנו מחויבים לתוצאות שלכם. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על ייעוץ פיננסי לחברות, אתם מוזמנים להתקשר לטלפון נייד: 052-3588322 או למשרד: 072-2616363 או פשוט צרו קשר כאן.

לקבלת עצה או לקביעת פגישת היכרות, צרו קשר!

אודות אלדר יועצים

אנו, באלדר יועצים, מומחים במתן ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים, עמותות וחברות, באמצעות פתרונות עסקיים וכלים מקצועיים שיאפשרו לכם להצליח בעתיד ללא עזרתנו…
עוד אודותינו

קטגוריות

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן