מגיע לי

כמה פעמים שמעתם בחיים את הצירוף: "מגיע לי"?, כמה פעמים אמרתם אותו לעצמכם? וכמה פעמים התעלמתם מהרצונות, החלומות והדחפים הפנימיים, התמודדתם עם המציאות והסתפקתם במה שיש לעולם להציע? בואו אספר לכם שהמציאות יכולה לפגוש את החלומות...
מגיע לי

תשמעו סיפור.

לקוח בשנות ה 30 לחייו, עם הרבה חובות, התנהלות עסקית שגוייה וגם כמה שקים חוזרים בבנק, פנה לייעוץ כדי שנבנה תוכנית ודרך פעולה לחילוץ שלו מהבור בו הוא נמצא.

הדברים היו פשוטים – הוא עובד קשה אבל שוכח לגבות, חי ברמת חיים מעבר ליכולת שלו, המזומן בורח לו בין האצבעות ובעיקר תהליכי הפעילות העסקית שלו אינם סדורים והוא נמנע מלטפל בבעיות כשהן צצות ומגיע אליהן רק כאשר הוא עם הגב לקיר.

 

על כל אחת מהנקודות הללו ניתן לכתוב באריכות, להציג דרכים לשינוי והתמודדות וכמובן להציע פתרונות שעובדים. אבל הפעם אני רוצה להתייחס דווקא לרמת החיים.

אותו לקוח, שנמצא במינוסים, חזרו לו שקים, עובד קשה ולא רואה כסף, דווקא הוא חש צורך בלתי ניתן לשליטה לנסוע במכונית חדשה, ממותגת ונוצצת.

כששאלתי למה אתו חדש ויקר ולא משהו צנוע וזול יותר, קיבלתי מגוון תשובות שמדברות על בטיחות, שקט נפשי ושאר תרוצים כשהעיקרי שבהם הוא "מגיע לי".

 

וזאת בדיוק הנקודה. "מגיע לי" איננה רלוונטית כלל.

מגיע לך לחיות באיזו אגדה שאתה רוצה, אבל השאלה האם יש לך יכולת.

ואם אין לך יכולת כספית, אז אפילו אם מגיע לך, אתה לא יכול לאפשר זאת לעצמך ואתה חייב לדחות סיפוקים. אחרת, התוצאה תהיה ידועה מראש.

נכון שכולם יסתכלו עלייך ויגידו "שאפו, שיחקת אותה". אבל במקביל החלומות בלילה לא יהיו קשורים להצלחה הכספית לכאורה, אלא לשיחה הצפויה עם מנהל הבנק

 

לכולנו מגיע הכל. השאלה מה אנחנו יכולים לאפשר לעצמנו כעת, ומה חשוב לנו לאפשר לעצמנו בהמשך.

אם חשוב לכם לחיות ברמת חיים גבוהה – אתם צריכים לייצר הכנסות גבוהות ורווחים גבוהים. הלוואות גבוהות הן בדיוק הכיוון ההפוך – משהו שדומה למשקולת ויום אחד (היום / מחר או בעוד שנה או שתיים) ימשוך אתכם למטה.

והמשיכה למטה תהיה כואבת, מהירה ובלתי נשלטת.

 

אם אתם רוצים לתכנן קדימה ולהצליח לכבוש את היעדים שלכם בדרך לפסגת השאיפות של "מגיע לי" – דברו איתנו. אנחנו יודעים לתכנן, ללוות ולהביא אתכם להשיג את היעדים והמטרות.

זה יקח זמן, אבל יבוצע נכון. וזה מתאים במיוחד לאלו שמבינים שלמרות שמגיע להם, הם אינם יכולים (עדין) לאפשר זאת לעצמם!

 

אלדר יועצים – נותנים לכם את הכלים להצליח. תמיד!

לקבלת עצה או לקביעת פגישת היכרות, צרו קשר!

אודות אלדר יועצים

אנו, באלדר יועצים, מומחים במתן ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים, עמותות וחברות, באמצעות פתרונות עסקיים וכלים מקצועיים שיאפשרו לכם להצליח בעתיד ללא עזרתנו…
עוד אודותינו

קטגוריות

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן