ליווי פיננסי

ליווי פיננסי לעסקים

הביטוי הראשון לבעיה עסקית הנו בעיות כספיות. אפשר להתעלם מ"נורות אזהרה" רבות הנדלקות בהקשר של ניהול העסק. אולם, כשהכסף אוזל והבנק מקשה או חלילה מגביל את האשראי, כבר אי אפשר להמשיך ולעצום עיניים.

ליווי פיננסי על ידי אלדר יועצים בניהולו של רו"ח איל דרורי, מאבחן את הסיבות לקשיים פיננסיים ומשנה התנהלות כלכלית לא בריאה.

ליווי פיננסי, 2 אנשים מסתכלים על נתונים

נקודות בעייתיות בהתנהלות פיננסית

על מנת שתוכלו להחליט האם גם אתם זקוקים לתהליך ייעוץ פיננסי מקצועי, אני מציע לכם לבחון כמה נקודות בעייתיות בהתנהלות פיננסית טיפוסית של עסקים וחברות:

01

האם תזרים המזומנים שלכם מנוהל או מתנהל מעצמו?

התזרים הכספי הנו נוזל החיים של העסק שלכם. מנהלים רבים שוכחים כי את התזרים יש לנהל ולא לתת לו להתנהל מעצמו. תהליכי רכישה צריכים להיות מתוכננים מראש כמו גם תהליכי השקעה . תהליכי גבייה דורשים אסרטיביות ופעולות אפקטיביות על מנת להביא את הכסף בזמן הנכון, ללא "גניבת אשראי". הכסף אינו צומח על העצים והוא לא יגיע רק כי אתם מאמינים בכל לבכם שזה יקרה. יש צורך בתכנון ארוך טווח הכולל את היקפי ההוצאות וההכנסות הצפויות שלכם. זאת על מנת להימנע מהפתעות והרפתקאות לא נעימות.

02

האם אתם מרגישים בנוח בהתנהלות שלכם מול הבנק?

כאשר אתם מקבלים שיחת טלפון מהבנק, האם אתם חשים במועקה, שלא לומר פחד?. האם אתם יודעים כיצד להתנהל מול המערכת הבנקאית? כיצד לתכנן ולקבל את מסגרת האשראי הדרושה לכם?. ליחסים עם הבנק שלכם ישנה משמעות גדולה מאוד לגבי ההצלחה העסקית שלכם. ייעוץ עסקי מקצועי הניתן על ידינו כולל אימון וליווי בהתנהלות מול הבנקים.

03

האם אתם מודעים לעלויות הקבועות והמשתנות של העסק שלכם?

לכל עסק ישנן עלויות קבועות בלתי נמנעות. ביניהן ניתן למנות הוצאות על ארנונה, חשמל, מחשוב, כלי רכב, ציוד משרדי, שכירות ועוד. בעלי עסקים רבים משלימים עם העלויות הללו כגזירת גורל ושוכחים לבדוק מדי פעם דרכים להוזיל אותן. מניסיוננו רב השנים בתהליכי ליווי עסקים קטנים ובינוניים, אנחנו יכולים לומר בבטחה, כי כמעט תמיד ישנן דרכים להוזיל את העלויות הקבועות. לדוגמה – התמקחות והחלפת ספקים, ניהול נכון יותר של תחזוקת המשרד וצי הרכבים, שינויים במערך התגמולים לאנשי מכירות ועוד, כל אלו יכולים להשפיע מיידית על ההוצאות הקבועות והמשתנות של העסק שלכם ולחסוך סכומים משמעותיים לאורך זמן.

04

האם אתם יודעים לתמחר את המוצרים שלכם כראוי?

כיצד אתם בוחרים לתמחר את המוצר או השירות שלכם? האם בדקתם לעומק את עלויות הייצור המדויקות?. האם לקחתם בחשבון מרכיבי היצע וביקוש בפלח השוק אליו אתם פונים? ליווי פיננסי כולל בתוכו הדרכה מדויקת לתמחור המוצר או השירות שלכם, כדי למקסם את הרווחיות בלי להבריח את הלקוחות.

graphicCreated with Sketch.

רוצים לקבל עוד פרטים על השירות?
מעוניינים לקבל ליווי פיננסי מקצועי ומדוייק?

לחצו כאן ליצירת קשר

ליווי פיננסי ארוך טווח

כחלק מתהליך ליווי עסקי , הליווי הפיננסי הנו ייעוץ ארוך טווח בו אנו מביאים יחד אתכם את העסק להתייעלות כלכלית משמעותית. אנו בוחנים, את ההתנהלות הכלכלית שלכם ועובדים יחד אתכם לשינוי הרגלים, ייעול תהליכים והגדלת אורך הנשימה הכלכלי של העסק שלכם. בשביל לשמור על רציפות ההצלחה שלכם לאורך שנים, אנו נהפוך את הניהול הפיננסי והכלכלי לחלק בלתי נפרד מדרך ההתנהלות העסקית שלכם.

לאיל אלדר, מנכ"ל אלדר יועצים ניסיון רב שנים בייעוץ וליווי פיננסי לעסקים קטנים ובינוניים. איל יודע לשקם חברות ועסקים הסובלים מהתנהלות פיננסית שגוייה. הוא נמצא שנים בתחום וכיהן כמנהל בחברות רבות. לכן, יש לו את הניסיון והחושים לזהות את הבעיות הגלויות והנסתרות בהתנהלות הפיננסית שלכם ולהציע לכם דרכים להרוויח יותר.

אנחנו מזמינים אתכם להרים אלינו טלפון לשיחת היכרות ללא עלות בכדי לשפר משמעותית את מצבו הכלכלי של העסק שלכם.

יצירת קשר מהירה

לקבלת עצה או יצירת קשר השאירו פרטים

פגישת היכרות

לקביעת פגישת היכרות לחצו כאן

דילוג לתוכן