תהליך הבראה כלכלי

יש לכם שאיפות יוצאות מהכלל ? אז מגיע לכם להצליח ! אם אתם עסק מובחר, מגיע לכם להצליח. אבל לנהל עסק זה לא משחק ילדים ולפעמים למרות הרצון העמוק והעבודה הקשה, הדברים לא ממש מסתדרים. זאת הנקודה שכדאי לעצור לרגע ולחשוב – אולי אתם זקוקים ליועץ עסקי ? היועץ העסקי הנכון, ילמד יחד אתכם את העבר, יבחן את ההווה ויתכנן את העתיד של העסק בשילוב עם השאיפות והרצונות שלכם. הוא ידע להנחות, לכוון, לעזור, לתמוך, לייעץ, למשב, לבקר, לאמן וללמד, ובעיקר ייתן לכם כלים להצליח יותר !
אם אתם עסק מוביל אז מגיע לכם להצליח- תהליך הבראה כלכלי
  1. לא מרוויחים ולא מבינים למההבעיה הזו עשויה להגיע מתוך הבנה חלקית או אי הבנה של השוק, חוסר אפקטיביות בניהול העסק, ניהול פיננסי לקוי  או אפילו עלויות גבוהות מדי שלא בוצע בהן חסכון.
  2. רוצים לשפר את התוצאות העסקיות ולא יודעים איך – ייתכן שהגעתם לתקרה ואתם מרגישים כי אתם לא יודעים אילו כלים וטכניקות יעזרו לכם לצמוח ולהתפתח.
  3. אין לכם מידע אמין ומעודכן על מצב העסק – המידע הוא מרכיב חיוני בניהול אפקטיבי ונכון של עסק. מידע חסר או התעלמות מנתונים קריטיים יכולים להוביל להחלטות גרועות.

    תהליך הבראה כלכלי בכל גיל
    תהליך הבראה כלכלי בכל גיל
  4. תזרים המזומנים הופך קשה מיום ליוםתזרים מזומנים חיובי הוא חיוני להמשך הפעילות השוטפת. אם תזרים המזומנים אינו חיובי, זה יביא לקשיים בתשלומים ובמימון הפעילות.
  5. האובליגו בבנק חונק אתכם? לא יודעים איך לדבר עם הבנקאי? – הבנק הוא שותף לפעילות העסקית, וקשר טוב עם הבנקאי שלכם הוא חלק ממכלול הפעולות שיאפשר לכם את המשך הפעילות הכלכלית של העסק.
  6. מערך הבקרה בעסק נראה כמו מסננת עם חורים גדולים מדי – מערך בקרה חלש או בלתי יעיל יביא לבזבוז כספים, זמן ומשאבים.
  7. מבינים כי עכשיו הדקה ה 90 לבצע תהליך הבראה לעסק – במצבים בהם העסק נמצא במצב קריטי, החלטות מהירות וברורות הן המפתח.
  8. רוצים להתקדם ניהולית, לנהל נכון ולהשיג מטרות ברורות ומוגדרות – הגדרת מטרות והבנה של האסטרטגיות אותן יש להפעיל הן הבסיס להצלחה עסקית.
  9. בודדים בראש הפירמידה ללא יכולת להתייעץ ולקבל תשובות ועצות אמתיות – לפעמים, הבדידות בראש יכולה להוביל לתחושה של אי יכולת לקבל החלטה כתוצאה ממחסור בעצה טובה.
  10. המנהלים שלכם מקצועיים אבל לא יודעים לנהל – כשיש הבנה מקצועית אך חסרים כלים ניהוליים, העסק יכול לסבול מחוסר אפקטיביות ומאובדן לקוחות ועובדים.
  11. יש לכם אוסף כוכבי אגו המתנגחים אחד בשני – התנגשויות אישיות יכולות להקשות על הפעילות העסקית ולפגוע ביעילות העבודה.
  12. הישיבות לא פרודוקטיביות, הזמן אינו מנוהל – אובדן זמן בישיבות שאינן פרודוקטיביות הוא אובדן כסף.
  13. העסק מספק שירות רע ללקוח החיצוני ו/או הפנימי – שירות לקוחות גרוע יכול להוביל לאובדן לקוחות ופגיעה במוניטין. שירות רע ללקוחות הפנימיים יביא לנטישת כוח אדם.
  14. אותן טעויות חוזרות על עצמן – חוסר למידה מטעויות משמעותו ניהול לקוי.
  15. מתלבטים איך לתגמל נכון את אנשי המכירות – תגמול נכון ונדוייק של אנשי המכירות הוא המפתח לשמירה על המוטיבציה בצוות המכירות ולשיפור התוצאות העסקיות.
  16. האדמיניסטרציה הורגת אתכם – המשמעות היא שתהליכי ניהול פנימיים הם שגויים. אפשר לייעל, לשפר ולבצע אוטומציות רבות. השלב הראשון הוא להבין שיש בעיה.
אם התשובה על חלק מהשאלות הייתה "כן" – אתם זקוקים ליועץ עסקי.
בפוסט הבא, אפרט איך לבחור נכון את היועץ העסקי הכי מתאים לכם, אותו יועץ שיעשה אתכם את קפיצת המדרגה וייקח אתכם קדימה 🙂
תהליך הבראה כלכלי
תהליך הבראה כלכלי

לקבלת עצה או לקביעת פגישת היכרות, צרו קשר!

אודות אלדר יועצים

אנו, באלדר יועצים, מומחים במתן ייעוץ עסקי לעסקים קטנים ובינוניים, עמותות וחברות, באמצעות פתרונות עסקיים וכלים מקצועיים שיאפשרו לכם להצליח בעתיד ללא עזרתנו…
עוד אודותינו

קטגוריות

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן